[quote user="Elsy"]
Ik heb vanmiddag pegasus geinstalleerd.
1. Ik heb een nieuwe map gemaakt oftewel een nieuwe mailbox.
Ook heb ik een nieuwe identiteit aangemaakt en deze aan die nieuwe mailbox gekoppeld.
Als ik die identiteit selecteer in de dropdown en dan kijk bij Tools -> Internet Options, dan staat daar alles goed ingevuld.
Toch komt er geen post binnen in mijn nieuwe mailbox.
Er komt wel post binnen in mijn default mailbox.
Wie weet hoe dit kan?
[/quote]
Een aan een mailbox gekoppelde identiteit wordt alleen gebruikt als vanuit die folder een reply of een forward wordt gedaan. Voor een nieuwe uitgaande mail kies je een identiteit in de special pane van het scherm, als je een ander wilt dan default.
[quote user="Elsy"]
2. Als er post binnenkomt in mijn default mailbox dan gaat het grootste gedeelte meteen naar de junk-map.
Als daar post bij zit dat geen junk is klik ik er rechts op en "leer" hem dat dit geen spam is.
Daarna sleep ik het weer naar mijn inkomende nieuwe mail. Helaas als ik dan die map selecteer gooit hij het meteen weer in de junk-mail map.
Hoe kan ik dit wijzigen?
[/quote]
Hmmm dit snap ik niet zo goed. Want een mail uit de spamfolder slepen is op zich ook al een correctie. Overigens kan je beter de nieuwe mail map gewoon open laten staan in de achtergrond (ervan uitgaande dat je in preview mode (3-window scherm) werkt. Mail anders even direct, buiten het forum om.
Han
[quote user="Elsy"]<p>Ik heb vanmiddag pegasus geinstalleerd.</p>
<p><b>1.</b> Ik heb een nieuwe map gemaakt oftewel een nieuwe mailbox.</p>
<p>Ook heb ik een nieuwe identiteit aangemaakt en deze aan die nieuwe mailbox gekoppeld.</p>
<p>Als ik die identiteit selecteer in de dropdown en dan kijk bij Tools -&gt;&nbsp;Internet Options, dan staat daar alles goed ingevuld.</p>
<p>Toch komt er geen post binnen in mijn nieuwe mailbox.</p>
<p>Er komt wel post binnen in mijn default mailbox.</p>
<p>Wie weet hoe dit kan?</p><p>&nbsp;[/quote]</p><p>Een aan een mailbox gekoppelde identiteit wordt alleen gebruikt als vanuit die folder een reply of een forward wordt gedaan. Voor een nieuwe uitgaande mail kies je een identiteit in de special pane van het scherm, als je een ander wilt dan default.</p><p>&nbsp;[quote user="Elsy"]</p>
<p><b>&nbsp;2.</b> Als er post binnenkomt in mijn default mailbox dan gaat het grootste gedeelte meteen naar de junk-map.</p>
<p>Als daar post bij zit dat geen junk is klik ik er rechts op en "leer" hem dat dit geen spam is.</p>
<p>Daarna sleep ik het weer naar mijn inkomende nieuwe mail. Helaas als ik dan die map selecteer gooit hij het meteen weer in de junk-mail map.</p>
<p mce_keep="true">Hoe kan ik dit wijzigen?
</p><p>[/quote]</p><p>&nbsp;Hmmm dit snap ik niet zo goed. Want een mail uit de spamfolder slepen is op zich ook al een correctie. Overigens kan je beter de nieuwe mail map gewoon open laten staan in de achtergrond (ervan uitgaande dat je in preview mode (3-window scherm) werkt. Mail anders even direct, buiten het forum om.
</p><p>Han&nbsp;</p>
--
Han van den Bogaerde - support@vandenbogaerde.net
Member of Pegasus Mail Support Group.
My own Pegasus Mail related web information:
http://www.vandenbogaerde.net/pegasusmail/