Dutch Pegasus Mail
Live account werkend in Pmail?

Beste Pieter,


Ik weet niet of het mogelijk is om een live-acoount in Pegasus Mail te laten werken; je hebt daarvoor in ieder geval de naam van de POP-host van Windows Live Mail nodig.

De gegevens daarvan zijn:

POP Server: pop3.live.com
Security: This server requires a secure connection (SSL)
Port: Default SSL Port 995

Kijk eventueel voor SSL-instellingen op:
http://www.pegasusmail.nl/tip42.php
Het zou kunnen zijn dat je een live-acoount niet via Pegasus Mail kunt benaderen; ik heb dit nooit geprobeerd. Misschien zijn er - net als voor het benaderen van een Hotmail-account - tools (zoals Hotmail Popper) waarmee dit wèl mogelijk is.
Verder schrijf je: "Als ik ze nu van de server verwijder, verdwijnen ze ook uit de Inbox." Ik veronderstel dat je hiermee de Inbox van Windows Live Mail bedoelt?



Ik ben benieuwd. Als je vragen hebt, laat het weten.

<P>Beste Pieter, Ik weet niet of het mogelijk is om een live-acoount in Pegasus Mail te laten werken; je hebt daarvoor in ieder geval de naam van de POP-host van Windows Live Mail nodig.</P><P>De gegevens daarvan zijn: POP Server: pop3.live.com Security: This server requires a secure connection (SSL) Port: Default SSL Port 995 Kijk eventueel voor SSL-instellingen op: http://www.pegasusmail.nl/tip42.php Het zou kunnen zijn dat je een live-acoount niet via Pegasus Mail kunt benaderen; ik heb dit nooit geprobeerd. Misschien zijn er - net als voor het benaderen van een Hotmail-account - tools (zoals Hotmail Popper) waarmee dit wèl mogelijk is. Verder schrijf je: "Als ik ze nu van de server verwijder, verdwijnen ze ook uit de Inbox." Ik veronderstel dat je hiermee de Inbox van Windows Live Mail bedoelt? </P><P> Ik ben benieuwd. Als je vragen hebt, laat het weten. </P>

Kan iemand me vertellen hoe ik een @live.nl account kan laten werken in Pmail? Ik werk nu met Windows Live Mail, maar dan download ik de berichten niet, en dat wil ik juist wel. Als ik ze nu van de server verwijder, verdwijnen ze ook uit de Inbox. Daar wil ik ze wel houden, maar niet op het net. Wie kan me helpen? Alvast bedankt.

Pieter Huizenga, Vråliosen, Noorwegen

<P>Kan iemand me vertellen hoe ik een @live.nl account kan laten werken in Pmail? Ik werk nu met Windows Live Mail, maar dan download ik de berichten niet, en dat wil ik juist wel. Als ik ze nu van de server verwijder, verdwijnen ze ook uit de Inbox. Daar wil ik ze wel houden, maar niet op het net. Wie kan me helpen? Alvast bedankt.</P> <P>Pieter Huizenga, Vråliosen, Noorwegen</P>
live preview
enter atleast 10 characters
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
With selected deselect posts show selected posts
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft