Dutch Pegasus Mail
Betreft: pegasus mail printen

FYI

Dit probleem is inmiddels opgelost door het aanmaken van een nieuwe printer en hier in te stellen welke papierla gebruikt

moet worden en deze dan voor Pegasus Mail te gebruiken.


FYI Dit probleem is inmiddels opgelost door het aanmaken van een nieuwe printer en hier in te stellen welke papierla gebruikt moet worden en deze dan voor Pegasus Mail te gebruiken.

Ik heb een gek probleem als ik mijn mail wil uit printen kiest hij altijd de achterste la terwijl ik altijd de voor cassette gebruik ook de instellingen staan goed en ook via advies van pmail hulp nl maakt het allemaal niets uit ik stuur dan mijn mail nogmaals door naar Thunderbird een daar doet hij het goed. Ik heb een Cannon Mg5150 jammere want dat is toch niet de bedoeling

Ik heb een gek probleem als ik mijn mail wil uit printen kiest hij altijd de achterste la terwijl ik altijd de voor cassette gebruik ook de instellingen staan goed en ook via advies van pmail hulp nl maakt het allemaal niets uit ik stuur dan mijn mail nogmaals door naar Thunderbird een daar doet hij het goed. Ik heb een Cannon Mg5150 jammere want dat is toch niet de bedoeling
live preview
enter atleast 10 characters
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
With selected deselect posts show selected posts
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft