Dutch Pegasus Mail
mailbox verdwenen

Engelstalig forum gaf het snelle en werkende anwoord:

 

Close Pegasus Mail and create a backup of the mail folder on your hard drive.

Next, rename the file named heirarch.pm to heirarch.pm-old. This file is used by Pegasus Mail to identify your mail folders and to display them within Pegasus Mail. The heirarch.pm file will be re-created when you restart Pegasus Mail because it will re-scan your mail folders.

If anything strange happens you will still have the backup available.

<p>Engelstalig forum gaf het snelle en werkende anwoord:</p><p mce_keep="true"> </p><p>Close Pegasus Mail and create a backup of the mail folder on your hard drive.</p><p>Next, rename the file named heirarch.pm to heirarch.pm-old. This file is used by Pegasus Mail to identify your mail folders and to display them within Pegasus Mail. The heirarch.pm file will be re-created when you restart Pegasus Mail because it will re-scan your mail folders.</p><p>If anything strange happens you will still have the backup available.</p>

Het probleem is als volgt: aan de rechterkant van mijn scherm heb ik twee

mailboxen: in de bovenste komt mijn nieuwe e-mail terecht en ook de

verzonden e-mails en verwijderde e-mails komen daar in aparte mappen

terecht.

In de onderste heb ik verschillende mappen aangemaakt waarin ik

mijn gelezen mail plaats en bewaar.

Nu is sinds kort de tweede mailbox helemaal verdwenen.

Ik kan hem

niet met pegasus oproepen of vinden (bij 'mail folders' of control-j

gebeurt er niets, bij het toevoegen van een pegasus map van de harde

schijf krijg ik alleen het ingekomen mail boxje extra).

Echter:

Als ik met control-f zoek op een mail waarvan ik weet dat die

alleen in de verdwenen mappen stond, dan vind hij deze wel. Ik kan de

betreffende mail dan ook openen. Dus de mappen staan nog ergens op mijn

harde schijf en pegasus vindt ze ook alsof ze in pegasus staan. Hij vermeldt de juiste (maar niet zichtbare) folder Maar ik

zie ze niet... Als ik op 'eigenschappen' klik, dan staat er bij locatie"'(Stored in folder)". 

 

 UIt de bijdragen op dit forum haal ik dat ie niet vaak wordt gelezen. Toch hoop ik dat er iemand is die me verder kan helpen in het weer tevoorschijn halen van de mailbox. Wie redt mij?

<p>Het probleem is als volgt: aan de rechterkant van mijn scherm heb ik twee mailboxen: in de bovenste komt mijn nieuwe e-mail terecht en ook de verzonden e-mails en verwijderde e-mails komen daar in aparte mappen terecht. </p><p><span style="font-size: 10pt;">In de onderste heb ik verschillende mappen aangemaakt waarin ik mijn gelezen mail plaats en bewaar. Nu is sinds kort de tweede mailbox helemaal verdwenen. </span></p><p><span style="font-size: 10pt;">Ik kan hem niet met pegasus oproepen of vinden (bij 'mail folders' of control-j gebeurt er niets, bij het toevoegen van een pegasus map van de harde schijf krijg ik alleen het ingekomen mail boxje extra). Echter: </span></p><p><span style="font-size: 10pt;">Als ik met control-f zoek op een mail waarvan ik weet dat die alleen in de verdwenen mappen stond, dan vind hij deze wel. Ik kan de betreffende mail dan ook openen. Dus de mappen staan nog ergens op mijn harde schijf en pegasus vindt ze ook alsof ze in pegasus staan. Hij vermeldt de juiste (maar niet zichtbare) folder Maar ik zie ze niet... Als ik op 'eigenschappen' klik, dan staat er bij locatie"'(Stored in folder)". </span></p><p> </p><p> UIt de bijdragen op dit forum haal ik dat ie niet vaak wordt gelezen. Toch hoop ik dat er iemand is die me verder kan helpen in het weer tevoorschijn halen van de mailbox.<span style="font-size: 10pt;"> Wie redt mij?</span></p>
live preview
enter atleast 10 characters
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
With selected deselect posts show selected posts
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft