Dutch Pegasus Mail
Betreft: Uiterlijk veranderen

Dank je wel Phons.

Als ik voor List kies, dan moet ik toch ook dubbel op de nieuwe mail clicken om deze in een nieuw venster te openen?

 

<p>Dank je wel Phons.</p><p>Als ik voor List kies, dan moet ik toch ook dubbel op de nieuwe mail clicken om deze in een nieuw venster te openen? </p><p> </p>

Hallo,

Eenvoudige vraag:

Pegasus mail heeft over de volledige hoogte links de ruimte gelaten voor de E-mailboxes.

Daarnaast is de ruimte (boven) voor de E-mails en daaronder de ruimte om de gekozen E-mail te lezen.

Ik wil de E-mail kunnen lezen over de volledige breedte van het scherm. Ik weet dat ik de ruimte kan vergroten en verkleinen door met de cursor de linker-kant te verslepen. Echter dat wil ik niet. Ik wil dat de E-mail leesruimte over de volledige breedte van het scherm te lezen is en dat de E-mail boxes gewoon daarboven, naast de inkomende E-mails staat.

 

Ik hoop dat ik het duidelijk heb toegelicht. Heeft Pegasus die mogelijkheid?

<p>Hallo,</p><p>Eenvoudige vraag: </p><p>Pegasus mail heeft over de volledige hoogte links de ruimte gelaten voor de E-mailboxes.</p><p>Daarnaast is de ruimte (boven) voor de E-mails en daaronder de ruimte om de gekozen E-mail te lezen.</p><p>Ik wil de E-mail kunnen lezen over de volledige breedte van het scherm. Ik weet dat ik de ruimte kan vergroten en verkleinen door met de cursor de linker-kant te verslepen. Echter dat wil ik niet. Ik wil dat de E-mail leesruimte over de volledige breedte van het scherm te lezen is en dat de E-mail boxes gewoon daarboven, naast de inkomende E-mails staat.</p><p> </p><p>Ik hoop dat ik het duidelijk heb toegelicht. Heeft Pegasus die mogelijkheid? </p>

Beste CitySurfer,

Je kan niet de schermindeling wijzigen.

Wel zijn er - wellicht bij jou bekend - de volgende mogelijkheden:
- je kan een bericht openen door het bericht te selecteren en op 'Open' te klikken
- je kan een bericht openen door het bericht te selecteren en daarop dubbel te klikken.

Verder kan je op List klikken; je krijgt dan individuele vensters die naar eigen behoefte zijn in te delen.




<p>Beste CitySurfer, <span style="font-size: 10pt;"></span></p><p>Je kan niet de schermindeling wijzigen. <span style="font-size: 10pt;"> Wel zijn er - wellicht bij jou bekend - de volgende mogelijkheden: -<span class="Apple-tab-span" style="white-space:pre"> </span>je kan een bericht openen door het bericht te selecteren en op 'Open' te klikken </span>-<span class="Apple-tab-span" style="white-space: pre;"> </span>je kan een bericht openen door het bericht te selecteren en daarop dubbel te klikken. Verder kan je op List klikken; je krijgt dan individuele vensters die naar eigen behoefte zijn in te delen.</p><p><span style="font-size: 10pt;"> </span></p>
live preview
enter atleast 10 characters
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
With selected deselect posts show selected posts
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft