Dutch Pegasus Mail
IMAPfolder

Goedendag

Ik heb een IMAP folder aangemaakt om daar (een deel van) mijn webmail in op te slaan en zodoende mijn boxen in de webmail wat te legen.

Direct na het aanmaken heb ik de webmail inbox leeg gemaakt, zonder probleem. Toen ik dat voor de 'sent-mail'-box (van de webmail) wilde doen klapte Pegasus eruit. En kreeg ik de melding dat er bij het maken van de verbinding iets fout gegaan was. De inhoud van de (dwz. het aantal berichten) van de 'sent-mail'-box wordt wél juist weergegeven. Dus Pegasus ziet ze wel, maar kan ze niet ophalen.

Dat gebeurde daarna ook bij het ophalen van de inbox inhoud. Er verschijnt links onder een heel korte mededeling dat er verbinding gemaakt wordt en direct daar achteraan de mededeling dat de verbinding verbroken wordt. En dan de Windows-mededeling dat Pegasus niet meer reageert. Dat is ook nu nog steeds zo, iedere keer dat ik het weer probeer.

Ik heb sinds kort de update naar Windows 10, die overigens tot nu geen problemen gegeven heeft; daarvoor had ik Windows 8.1, maar zonder Pegasus. Ik heb vanaf 1997 tot vorig jaar april Pegasus gebruikt. Na het aanschaffen van de huidige computer was het er nog niet van gekomen Pegasus weer te installeren, tot afgelopen week-end.

Ik hoop dat meneer van Oploo (NMH, toch?) mij verder kan helpen.

Met vriendelijke groeten

Louwrens

 

<p>Goedendag</p><p>Ik heb een IMAP folder aangemaakt om daar (een deel van) mijn webmail in op te slaan en zodoende mijn boxen in de webmail wat te legen.</p><p>Direct na het aanmaken heb ik de webmail inbox leeg gemaakt, zonder probleem. Toen ik dat voor de 'sent-mail'-box (van de webmail) wilde doen klapte Pegasus eruit. En kreeg ik de melding dat er bij het maken van de verbinding iets fout gegaan was. De inhoud van de (dwz. het aantal berichten) van de 'sent-mail'-box wordt wél juist weergegeven. Dus Pegasus ziet ze wel, maar kan ze niet ophalen.</p><p>Dat gebeurde daarna ook bij het ophalen van de inbox inhoud. Er verschijnt links onder een heel korte mededeling dat er verbinding gemaakt wordt en direct daar achteraan de mededeling dat de verbinding verbroken wordt. En dan de Windows-mededeling dat Pegasus niet meer reageert. Dat is ook nu nog steeds zo, iedere keer dat ik het weer probeer. </p><p>Ik heb sinds kort de update naar Windows 10, die overigens tot nu geen problemen gegeven heeft; daarvoor had ik Windows 8.1, maar zonder Pegasus. Ik heb vanaf 1997 tot vorig jaar april Pegasus gebruikt. Na het aanschaffen van de huidige computer was het er nog niet van gekomen Pegasus weer te installeren, tot afgelopen week-end.</p><p>Ik hoop dat meneer van Oploo (NMH, toch?) mij verder kan helpen.</p><p>Met vriendelijke groeten</p><p>Louwrens </p><p> </p>
0
-1
0
This topic is closed

Related Topics

live preview
enter atleast 10 characters
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
With selected deselect posts show selected posts
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft