Phons,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik dacht hier ook initieel aan maar de bestanden bleven gelocked. Ik heb toen de Mercury server gereboot = geen oplossing en daarna de Netware file server waarop de gebruikers PMAIL folders staan (met de locked files) ook reboot. Alle gebruikers had ik vooraf netjes hun machine laten uitzetten, om verdere corruptie te voorkomen (althans dat was mijn gedachte). En dat hielp. De file lock is verdwenen en beide gebruikers kunnen weer in hun mailbox.
Ik ben zeer blij met dit resultaat en bedank jullie voor de support.
Boyke
<p>Phons,</p><p>&nbsp;</p><p>Bedankt voor je snelle reactie. Ik dacht hier ook initieel aan maar de bestanden bleven gelocked. Ik heb toen de Mercury server gereboot = geen oplossing en daarna de Netware file server waarop de gebruikers PMAIL folders staan (met de locked files) ook reboot. Alle gebruikers had ik vooraf netjes hun machine laten uitzetten, om verdere corruptie te voorkomen (althans dat was mijn gedachte). En dat hielp. De file lock is verdwenen en beide gebruikers kunnen weer in hun mailbox.</p><p>Ik ben zeer blij met dit resultaat en bedank jullie voor de support.</p><p>&nbsp;</p><p>Boyke&nbsp;</p>