Dutch Pegasus Mail
Imap profiles

Ik maak voor een provider gebruik van IMAP en dat werkt naar behoren. Linksonder in het Pegasus Mail-venster kun je iets zien over de voortgang tijdens het maken van de verbinding; verschijnt daar misschien een melding waar iets uit op te maken is?

Eventueel zou je je vraag in het Engelse gedeelte van de community kunnen stellen.

Ik maak voor een provider gebruik van IMAP en dat werkt naar behoren. Linksonder in het Pegasus Mail-venster kun je iets zien over de voortgang tijdens het maken van de verbinding; verschijnt daar misschien een melding waar iets uit op te maken is? Eventueel zou je je vraag in het Engelse gedeelte van de community kunnen stellen.

Na het aanmaken van een imap profile (in 4.41 zwart) druk je op connect (in 4.51 grijs) en bij mijn netwerksysteem (6x gebruikt 4.41+ 1x gebruikt 4,51) sluit Pegasus op dezelfde manier (je probeert iedere machine) in iedere computer af. Je kan nog net zien dat de folderslijst met alleen maar public folders opstart en iets aan het doen is en het programma sluit af. Bij het opnieuw opstarten verschijnt dat pegasus misschien elders gebruikt wordt. Continue en alles werkt schijnbaar weer normaal. Is er een oplossing voor dit probleem bij u bekend?

roland

<P>Na het aanmaken van een imap profile (in 4.41 zwart) druk je op connect (in 4.51 grijs) en bij mijn netwerksysteem (6x gebruikt 4.41+ 1x gebruikt 4,51) sluit Pegasus op dezelfde manier (je probeert iedere machine) in iedere computer af. Je kan nog net zien dat de folderslijst met alleen maar public folders opstart en iets aan het doen is en het programma sluit af. Bij het opnieuw opstarten verschijnt dat pegasus misschien elders gebruikt wordt. Continue en alles werkt schijnbaar weer normaal. Is er een oplossing voor dit probleem bij u bekend?</P> <P>roland</P>

Beste Roland,

Ik heb gekeken of hier een oplossing voor is maar kan hierover niets vinden. Kan het iets te maken hebben met rechten op de server waarmee verbinding wordt gemaakt?
Ik maak voor een provider gebruik van IMAP en dat werkt naar behoren. Linksonder in het Pegasus Mail-venster kun je iets zien over de voortgang tijdens het maken van de verbinding; verschijnt daar misschien een melding waar iets uit op te maken is?
Eventueel zou je je vraag in het Engelse gedeelte van de community kunnen stellen.

Beste Roland, Ik heb gekeken of hier een oplossing voor is maar kan hierover niets vinden. Kan het iets te maken hebben met rechten op de server waarmee verbinding wordt gemaakt? Ik maak voor een provider gebruik van IMAP en dat werkt naar behoren. Linksonder in het Pegasus Mail-venster kun je iets zien over de voortgang tijdens het maken van de verbinding; verschijnt daar misschien een melding waar iets uit op te maken is? Eventueel zou je je vraag in het Engelse gedeelte van de community kunnen stellen.
live preview
enter atleast 10 characters
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
With selected deselect posts show selected posts
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft