Dutch Pegasus Mail
Betreft: Queued mail niet te deleten

Bedankt voor de snelle reply.

Heb 1 bestand gevonden van 0 byte en idd met de zelfde datum als het mailtje.

Deze verwijderd en het probleem is verdwenen.

Dank voor de uitleg.

<p>Bedankt voor de snelle reply.</p><p>Heb 1 bestand gevonden van 0 byte en idd met de zelfde datum als het mailtje.</p><p>Deze verwijderd en het probleem is verdwenen. </p><p>Dank voor de uitleg. </p>

Hallo,

 

Er blijft steeds een lege mail in de queued mail zitten dat niet door mij is aangemaakt maar daar gekomen is na vast lopen van PM.

Onder in het scherm wordt ook altijd 1 queued mail aangegeven.

Ik kan deze mail wel openen via de review queued mail, deze is totaal leeg, geen email adres, subject of tekst.

Kan ook niet verzonden worden, kan er wel een email adres op invullen maar dan komt er gewoon een 2e mail bij.

Ik kan deze mail in het review queued mail venster deleten ( en is dan ook weg) maar zodra het venster gesloten wordt staat hij vrolijk terug met dezelfde datum van aanmaak als de eerste keer.

Het resultaat van dit mailtje is wanneer je het programma afsluit er telkens wordt gevraagd of het moet worden verzonden of PM afsluiten zonder verzenden.

Mijn vraag is dan ook of dit mailtje op een andere manier te verwijderen is en ook weg blijft.

 

 

Een andere vraag is of na jaren lang gebruik PM ook traag kan worden, bv door een paar duizend mails die in de folders staan.

Soms duurt het best wel lang voor dat er een mail geopend wordt terwijl er maar een paar mailtjes in de new mail folder staan.

 

 

mvrgr,

Gerard.

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Er blijft steeds een lege mail in de queued mail zitten dat niet door mij is aangemaakt maar daar gekomen is na vast lopen van PM.</p><p>Onder in het scherm wordt ook altijd 1 queued mail aangegeven.</p><p>Ik kan deze mail wel openen via de review queued mail, deze is totaal leeg, geen email adres, subject of tekst.</p><p>Kan ook niet verzonden worden, kan er wel een email adres op invullen maar dan komt er gewoon een 2e mail bij.</p><p>Ik kan deze mail in het review queued mail venster deleten ( en is dan ook weg) maar zodra het venster gesloten wordt staat hij vrolijk terug met dezelfde datum van aanmaak als de eerste keer.</p><p>Het resultaat van dit mailtje is wanneer je het programma afsluit er telkens wordt gevraagd of het moet worden verzonden of PM afsluiten zonder verzenden.</p><p>Mijn vraag is dan ook of dit mailtje op een andere manier te verwijderen is en ook weg blijft.</p><p> </p><p> </p><p>Een andere vraag is of na jaren lang gebruik PM ook traag kan worden, bv door een paar duizend mails die in de folders staan. </p><p>Soms duurt het best wel lang voor dat er een mail geopend wordt terwijl er maar een paar mailtjes in de new mail folder staan. </p><p> </p><p> </p><p>mvrgr,</p><p>Gerard. </p>

Beste Gerard,


Kijk via Help - About Pegasus Mail - Info waar je HOME mail map is (default is dat C:\PMAIL\MAIL)
Ga met een bestandsbeheerprogramma (vb. Explorere) naar die map toe en verwijder daar de bestanden met de extensie .PMO, .PMX en .PMW die 0 byte groot zijn.


Succes.

Beste Gerard, Kijk via Help - About Pegasus Mail - Info waar je HOME mail map is (default is dat C:\PMAIL\MAIL) Ga met een bestandsbeheerprogramma (vb. Explorere) naar die map toe en verwijder daar de bestanden met de extensie .PMO, .PMX en .PMW die <STRONG>0 byte</STRONG> groot zijn. Succes.
live preview
enter atleast 10 characters
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
With selected deselect posts show selected posts
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft