Het geldt zowel voor verwijderen uit de New Mail box als uit de andere mappen.
Toevallig vanmorgen weer eens zitten opschonen. Dat doe ik steeds als er meer dan 100 items in een map staan. Dat is dan dus zo'n 60 keer gemiddeld 8 seconden wachten. Vervolgens moeten ze ook nog uit de Deleted Messages. Nou, dat doen we morgen dan maar ofzo.
Het opstarten van Pegasus Mail gaat nog steeds erg snel, binnen 2 seconden. Ondanks dat er nu in alle mappen samen zo'n 350 mails staan.
Ik heb ook nog even een bestandje vanaf het Bureaublad weggegooid. Dat gaat ook in een flits.
<p>Het geldt zowel voor verwijderen uit de New Mail box als uit de andere mappen.
</p><p>Toevallig vanmorgen weer eens zitten opschonen. Dat doe ik steeds als er meer dan 100 items in een map staan. Dat is dan dus zo'n 60 keer gemiddeld 8 seconden wachten. Vervolgens moeten ze ook nog uit de Deleted Messages. Nou, dat doen we morgen dan maar ofzo. </p><p>Het opstarten van Pegasus Mail gaat nog steeds erg snel, binnen 2 seconden. Ondanks dat er nu in alle mappen samen zo'n 350 mails staan.&nbsp;</p><p>Ik heb ook nog even een bestandje vanaf het Bureaublad weggegooid. Dat gaat ook in een flits. </p>