Hallo,
Eenvoudige vraag:
Pegasus mail heeft over de volledige hoogte links de ruimte gelaten voor de E-mailboxes.
Daarnaast is de ruimte (boven) voor de E-mails en daaronder de ruimte om de gekozen E-mail te lezen.
Ik wil de E-mail kunnen lezen over de volledige breedte van het scherm. Ik weet dat ik de ruimte kan vergroten en verkleinen door met de cursor de linker-kant te verslepen. Echter dat wil ik niet. Ik wil dat de E-mail leesruimte over de volledige breedte van het scherm te lezen is en dat de E-mail boxes gewoon daarboven, naast de inkomende E-mails staat.
Ik hoop dat ik het duidelijk heb toegelicht. Heeft Pegasus die mogelijkheid?
<p>Hallo,</p><p>Eenvoudige vraag: </p><p>Pegasus mail heeft over de volledige hoogte links de ruimte gelaten voor de E-mailboxes.</p><p>Daarnaast is de ruimte (boven) voor de E-mails en daaronder de ruimte om de gekozen E-mail te lezen.</p><p>Ik wil de E-mail kunnen lezen over de volledige breedte van het scherm. Ik weet dat ik de ruimte kan vergroten en verkleinen door met de cursor de linker-kant te verslepen. Echter dat wil ik niet. Ik wil dat de E-mail leesruimte over de volledige breedte van het scherm te lezen is en dat de E-mail boxes gewoon daarboven, naast de inkomende E-mails staat.</p><p>&nbsp;</p><p>Ik hoop dat ik het duidelijk heb toegelicht. Heeft Pegasus die mogelijkheid?
</p>